Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Bas

12 September 2012 | Nederland, Delft

Yes, eindelijk weer even thuis bij paps en mams. De rest moet ik nog zien want Daan en Anne zijn natuurlijk naar school en Niels komt morgen tussendoor even thuis van zijn werk in de Jaarbeurs in Utrecht.

Gister was echt een lange reisdag, half 2 ging ik weg op La Bauma en om half 12 was ik eindelijk thuis. De treinreis naar Barcelona was echt DRUK! Er werden 2 miljoen(!) mensen in Barcelona verwacht om te demonstreren rondom Placa Catalunya voor een onafhankelijk Catalonië. Daarna was het lang wachten op het vliegveld maar uiteindelijk een prachtige vlucht met maar weinig mensen in het vliegtuig(want het was 9/11 en dan durven ze niet te vliegen). De lucht was fantastisch helder en toen we boven Lille vlogen zagen we Londen liggen, erg mooi.

Nu ben ik dus weer even thuis en heb ik vandaag mijn laatste prikken gehad voordat ik op reis ga.
Zondag ga ik dan eindelijk weg, ik vlieg om 12:35 eerst vanaf Schiphol naar Amman, dat is bijna 5uur vliegen. In Amman moet ik dan na 2uur wachten en overstappen op een ander vliegtuig naar Aqaba, dat is nog een uurtje vliegen.
Maar eerst nog 4 nachten slapen in dit koude kikkerlandje.. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Delft

Bas

Ik ben Bas, 22 jaar oud, student civiel, reislustig én onrustig type en ik hou jullie op deze reisblog op de hoogte van alles wat ik doe buiten Nederland. Cheers!

Actief sinds 16 Juni 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 42772

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

Interrail Amsterdam - Istanbul

18 Juli 2014 - 03 Augustus 2014

Vakantie Italiё

31 Januari 2014 - 07 Februari 2014

Studiereis Portugal

21 Juni 2013 - 24 Juni 2013

Weekend Ierland

16 September 2012 - 07 Februari 2013

Stage in Jordanië

02 Juli 2012 - 11 September 2012

Vakantie en werk in Spanje

Landen bezocht: