Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Bas

12 September 2012 | Nederland, Delft

Yes, eindelijk weer even thuis bij paps en mams. De rest moet ik nog zien want Daan en Anne zijn natuurlijk naar school en Niels komt morgen tussendoor even thuis van zijn werk in de Jaarbeurs in Utrecht.

Gister was echt een lange reisdag, half 2 ging ik weg op La Bauma en om half 12 was ik eindelijk thuis. De treinreis naar Barcelona was echt DRUK! Er werden 2 miljoen(!) mensen in Barcelona verwacht om te demonstreren rondom Placa Catalunya voor een onafhankelijk Catalonië. Daarna was het lang wachten op het vliegveld maar uiteindelijk een prachtige vlucht met maar weinig mensen in het vliegtuig(want het was 9/11 en dan durven ze niet te vliegen). De lucht was fantastisch helder en toen we boven Lille vlogen zagen we Londen liggen, erg mooi.

Nu ben ik dus weer even thuis en heb ik vandaag mijn laatste prikken gehad voordat ik op reis ga.
Zondag ga ik dan eindelijk weg, ik vlieg om 12:35 eerst vanaf Schiphol naar Amman, dat is bijna 5uur vliegen. In Amman moet ik dan na 2uur wachten en overstappen op een ander vliegtuig naar Aqaba, dat is nog een uurtje vliegen.
Maar eerst nog 4 nachten slapen in dit koude kikkerlandje.. :)