Terug in de kou - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Terug in de kou - Reisverslag uit Delft, Nederland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Terug in de kou

Door: Bas Tromp

Blijf op de hoogte en volg Bas

08 Februari 2013 | Nederland, Delft

Ik ben weer thuis, na 2 maanden in Spanje en 5 maanden in Jordanië te zijn geweest is het weer even mooi geweest. Maandag beginnen de college's en zal ik weer gewoon als alle andere studenten moeten studeren. Het was een prachtige tijd, ik heb ontzettend hard moeten werken maar kreeg daar een onvergetelijke ervaring voor terug. Naast werk ook echt niets te klagen; geld, appartement, auto, vluchten. Alles was geregeld. Veel gezien ook van Jordanië en zelfs nog in Israël geweest.
Wat de volgende reis zal worden weet ik nog niet, maar ook dan zal ik weer schrijven in dit reisdagboek.

Dus:

wordt vervolgd...

• 08 Februari 2013 - 17:31

Daphne:

ja lieve bas, haal je schaatsen maar uit het vet. niks duiken in de golf van Aqaba. maar ik ben er van overtuigd dat je nog vele mooie reizen gaat maken, dikke zoen. daphne

• 08 Februari 2013 - 19:59

Jean-Louis:

Hoi Bas, Welkom terug in het koude maar gezellige Delft. Je bent een geluksvogel dat je zo'n schitterende periode hebt mogen meemaken. Die onvergetelijke ervaring zal je altijd bijblijven.
    Veel succes met het vervolg van je studie en wie weet waar de volgende reis naartoe gaat. Jean-Louis

• 08 Februari 2013 - 20:25

Susan:

Hoi Bas,
    Oost West Thuis Best? Hier vind je wat, daar laat je wat... In het leven zul je dit vaker tegen; je kunt niet alles hebben, maar deze ervaring neemt niemand je meer af! Je studie afmaken is belangrijk als basis voor je verdere leven en zolang je jong bent heb je de kans, dus pák die kans!! Reizen zul je nog vaak doen en blijf het doen zolang het gaat, dan heb je veel om op terug te kijken. Ze zeggen niet voor niets, wie veel reist kan veel verhalen. Probeer wel om dag- en/of fotoboeken (mogen ook SD kaartjes zijn) bij te houden, dan kun je eventueel ook wat laten zien of zelf inderdaad terugkijken, hoe was het ook alweer? Geniet en verzamel (levens-) ervaring.Het vormt je en komt altijd van pas.See you in Delft!

• 09 Februari 2013 - 17:48

Vera:

Hoi Bas, welkom thuis!
    Die mooie ervaringen nemen ze je niet meer af! Sterkte met opstaren hier, zal niet meevallen....:)
    groetjes