Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Berlijn - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Berlijn

Door: Bas Tromp

Blijf op de hoogte en volg Bas

09 Augustus 2014 | Duitsland, Berlijn

Woensdagochtend begon eindelijk onze InterRail reis door Europa. In 6uur waren we vanaf Amsterdan al in Berlijn en vonden we redelijk snel ons Hostel in Oost Berlijn. We hebben nog in de zon gezeten aan het water en 's avonds heerlijk gegeten in 1 van de vele restaurantjes in Oost Berlijn waar je goedkoop en lekker kunt eten.
Donderdag hebben we fietsen gehuurd om makkelijk door de stad te kunnen gaan en alles te bekijken. De Berlijnse Euromast, de Reichstag, Checkpoint Charlie, het Holocaust monument en grote delen van de Berlijnse muur hebben we gezien. We zijn ook in het Holocaust museum geweest onder het monument, dat was erg indrukwekkend.
Nadat we die avond de fietsen weer in hadden geleverd hebben we gegeten in Oost Berlijn waar veel leuke restaurantjes en kroegen zitten. Veel leuker is dat dan het Westen van Berlijn dat veel duurder is. Daarna zijn we gaan stappen en waren we pas om 7uur weer in het hostel. Omdat de dag erna voor ons als een zondag voelde hebben we lekker rustig aan gedaan, een beetje aan het water hangen en door de stad geslenterd en redelijk op tijd naar bed gegaan. De volgende ochtend moesten we namelijk al om half7 opstaan om onze treinen te halen. Suus die terug naar Amsterdam en Sven, Maarten en ik nu die naar Praag.

• 12 Augustus 2014 - 19:08

Daphne:

dag Bas, klinkt goed de eerste reiservaringen. weet dat je nu in Praag bent.hoop dat het een prachtige reis wordt. dikke zoen en een knuffel, Daphne en Wim

• 12 Augustus 2014 - 19:34

Bas Tromp:

Hoi Daphne, we zijn vanochtend vroeg vertrokken uit Praag en net aangekomen in Budpest. Weer een prachtige treinreis achter de rug en tussendoor natuurlijk even in en uitgestapt in Slowakije zodat we daar ook zijn geweest. Groetjes!!