Zagreb - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Zagreb - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Zagreb

Door: Sven Tuit

Blijf op de hoogte en volg Bas

26 Augustus 2014 | Kroatië, Zagreb

Na de korte stop in Belgrado wachtte ons een nog kortere stop in Zagreb, aankomen om 18.30 en weer om 23.00 de nachttrein in. Genoeg tijd om de stad in te gaan en lekker te eten! Eenmaal de stad in opzoek naar goed eten, kwamen we een levendige stad tegen.

Bas wist wel een tentje te vinden, wij naar binnen in onze reis outfits. Het was goed dat we nog snel een lange broek aan hadden gedaan. We waren namelijk in een luxe maar leuke tent beland! Met verder veel directeuren en netjes geklede mensen om ons heen. Maar het belangrijkste, er was veel kwalitatief eten voor weinig! Toch het motto van de reis.

Na het eten werd de stad nog levendiger en kwam iedereen naar buiten. Na een kort rondje door de stad speciaal voor Yaro nog een tentje gezocht waar Barcelona werd uitgezonden. Na 60 minuten wedstrijd snel terug naar het station en de trein in, morgen wacht Split!