Gardameer - Reisverslag uit Pacengo di Lazise, Italië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Gardameer - Reisverslag uit Pacengo di Lazise, Italië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Gardameer

Door: Bas Tromp

Blijf op de hoogte en volg Bas

03 Augustus 2014 | Italië, Pacengo di Lazise

Afgelopen, uit, over. 2 weken vliegen voorbij, zeker in Italië. De tweede week zijn we aan het Gardameer geweest, in een mooi appartement met zwembad en tennisbaan en op loopafstand van het meer. Ook weer een week vol met alles rustigaandoen, stadje bezoeken, terrasje pakken, zwemmen in het zwembad, zwemmen in het meer, tennissen, lekker eten, over de boulevard slenteren. Echt vakantie dus. Zo koud en regenachtig als het bij aankomst in ons appartement was, zo heet was het de laatste dagen. De plannen om nog wat meer van de omgeving te zien en Verona te bezoeken gingen dus niet door, maar op het strand liggen met uitzicht over het meer en een koud biertje erbij is ook niet vervelend. Zaterdag zijn we in 1 keer teruggereden via Oostenrijk en Duitsland, 1300km en 16uur later was ik weer thuis.
Nu is het alleen nog een kwestie van alles uitpakken, wassen en weer inpakken want woensdagochtend begint de volgende reis al; de InterRail met als verste punt Istanbul.