Toscane - Reisverslag uit Guardistallo, Italië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu Toscane - Reisverslag uit Guardistallo, Italië van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

Toscane

Door: Bas Tromp

Blijf op de hoogte en volg Bas

26 Juli 2014 | Italië, Guardistallo

Het gaat snel, we zijn alweer een week op vakantie in Italië. Vrijdagnacht zijn Sara, Erik en ik met de auto uit Delft vertrokken om 1550km en 18h later aan te komen in Toscane. Ik ben nu voor het eerst in Italië, eerste indruk: wauw! De eerste week hebben we een huisje gehuurd op een kleine camping bij het dorpje Guardistallo. De eerste dagen hebben we vooral lekker aan het zwembad gelegen en niet veel gedaan. Maandag was het bewolkt en zijn we naar Florence geweest en hebben we 's avonds Jordy opgehaald van het vliegveld bij Pisa. Hij kwam later omdat hij eerst naar het Tomorrowland festival in België is geweest.
De rest van de week hebben we ondanks het wisselvallige weer veel gedaan, genoten van de zwembaden, het strand, heerlijke eten&drinken en het prachtige landschap. We hebben ook nog Sienna bezocht waarbij we op de heenweg een wijnhuis tegenkwamen waar we een rondleiding en wijnproeverij kregen. Erg leuk om te zien.
Ook werd de auto tussendoor ziek, de remlichten gingen niet meer uit en er waren storingen in de motor. Maar gelukkig rijden er in de zomer ANWB auto's door Italië rond dus de auto was snel weer gemaakt.
Vanochtend zijn we alweer aan het inpakken want vandaag rijden we naar ons tweede huisje aan het Gardameer waar we de tweede week van onze vakantie zullen blijven.

• 03 Augustus 2014 - 17:22

Jean-Louis:

Hoi Bas,
    Leuk om je reisverslag van de vakantie te lezen. Italie vind ik zelf ook een schitterend land. Een paar jaar geleden heb ik daar ook een rondreis gemaakt en ben ik ook in Sienna geweest. Geniet van de mooie plekjes, de natuur en natuurlijk de gezelligheid met elkaar.
    Groetjes, Jean-Louis.