2 maanden Spanje en 5 maanden Jordanië - Reisverslag uit Ripoll, Spanje van Bas Tromp - WaarBenJij.nu 2 maanden Spanje en 5 maanden Jordanië - Reisverslag uit Ripoll, Spanje van Bas Tromp - WaarBenJij.nu

2 maanden Spanje en 5 maanden Jordanië

Blijf op de hoogte en volg Bas

31 Augustus 2012 | Spanje, Ripoll

2012 is echt een geweldig jaar; ik ging op kamers wonen, heb stage gelopen bij het Havenbedrijf Rotterdam en mijn rijbewijs gehaald. Nu heb ik 2 maanden vakantie waarin ik werk in Spanje en in September start mijn 5 maanden durende stage bij BAM International aan de Rode Zee in Jordanië!

Op deze site zal ik jullie vanaf nu op de hoogte houden over wat ik allemaal doe op die Spaanse camping waar ik elke zomer weer heenga maar vooral over hoe mijn leven er de komende 5 maanden uitziet tijdens mijn stage in de zinderende hitte van Aqaba.
Ik zal met regelmaat een reisverslag schrijven maar vooral veel foto's en video's plaatsen zodat jullie een beeld krijgen van waar ik straks woon en werk.

Elke keer als ik iets plaats komt dit automatisch op Facebook te staan, als je dat niet hebt kun je je links onderaan op deze pagina inschrijven op de mailinglijst zodat je telkens een berichtje krijgt als ik een verslag of foto plaats.